Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac, 2011

SaLaM JuMaaT

Imej
Askm...........SemuGa Kita Semua Sihat Alhamdullillah  Dan Sentiasa Mendapat Keberkatan  Dalam Apa Jua Perkara Yg Kita Lakukan... Insyallah...
Pemilik Busana dari Pengkalan Kubur. Inginkan 100% manik dan jurai2 katanya. Tidak mahu dicampurkan labuci.
Faham2 jealah kita ni bukan tukang jahit yg pro. Tak tahu nak jahit dan jurai2 yg macamana.  Pikir punya pikir maka terhasillah sedemikian rupa  Harap2 tu yg empunya busana ini berpuas hati...



Terima kasih Cikgu Sheik sudi terjah blog saya yg tak seberapa ni.
Meletup ke Cikgu...tapi meletup yg cikgu lagi.
Tak tercapai dek akal design2nya.....bangga saya dapat belajar dengan cikgu.


CepaTnYa MaSa BerlaLu

Imej
Askm...kelip2 mata dah seminggu..... begitu cepat masa berlalu...... situasi biasa bermula...... bangun2 pukul 5 dah nak gi skoloh ni.. 
Maknya macam biasa jea  buka sekolah ke.... tutup sekolah ke.... memanik2...
Layan jea (^_^)




Yang ni pun sama jugak...simple2 aje

Cuti SekoLah

Imej
Askm...cuti sekolah dah bermula seronoknya. Ramai yg bercuti bawa anak2 makan angin. Tapi kita dok umah jea siap baju yg nak memanik ni. Tambah2 pulak cuti kita bukan byk pun 18 hari jea sethn. ^ ^ ^   ^  ^ ^ ^ Jom cuci mata ^_^


Customer Dr Pengkalan Kubur
jahit bhgian lengan & leher