Catatan

Tunjukkan catatan dari 2010

~!~Cubaan ke-2

Imej
Assamualaikum, semuga kita semua sihat dan dmurahkan rezeki serta  dpermudahkan dlm apa jua  perkara yg dlakukan  insyaallah.  ^ ^ ^  ^ Jom cuci mata dgn percubaan ke2 sy menggunakan tapestry. Masih byk kekurangan dlm menata hias bj ini. Entahlah tengok orang lain jht cantik jea tp bila sendiri jht macam x jadi pulak Beginilah jika x cukup ilmu di dada.
(^_~)

~!~CuCi MaTa Lagi

Imej
Askm....semuga sihat alhamdulillah dan sentiasa mendapat keberkatan  dlm apa jua yg kita lakukan insyaallah. cuci mata dulu ^ ^ (^_^)



~!~GeNaP SaTu TahUn

Imej
Askm....... Begitu cepat masa berlalu sedar tak sedar hari ini  14 Dec genaplah 1 thn Blog Tengokjealah. SeLaMaT MeNyamBuT UlanGTahun PerTaMa  Buat DiRi SenDiri..(^_~)..

 JoM KiTa MaKan KeK DuLu

 Terima kasih Mr Google(Gambar)

~!~ Pearls...

Imej
Askm..... Hari ini saya nak berkongsi  code warna2 pearls yg diambil dr FB Shamsiah Sofea. Dgn keizinan Dik Fea kita sy letakkan code2 pearls  utk sesiapa sahaja yg tidak ada FB  bolehlah rujuk kat sini kalau nak order. Untuk keterangan lanjut sila hubungi tokeynya  Shamsiah Sofea - 017-7328860. Selamat membeli-belah....



~!~SaLaM MaaL HijRaH 1432

Imej
Syukur Kepada Mu Ya Allah Atas Nikmat Kurniaan
Yg Engkau Berikan Selama Ini. Semuga Penghijrahan Kita Semua Kepada
Yang Lebih Baik Insyaallah...... ^ ^ ^ ^ ^ ^ Jom Cuci Mata Lagi.
^_~





~!~Baju Akad Nikah

Imej
Baju ini diterima dari seorg pelanggan dr Kuala Lumpur. Katanya nak buat akad nikah. Saya sebenarnya tak tahu nak jht macamana. Tiada idea langsung. Kebetulan pada 27 Nov lalu  saya mengikuti kelas Cikgu Sheik Saya tanya pendapat cikgu kalau baju putih kosong letak tapesteri ok tak Cikgu kata ok, kebetulan ada stok dgn cikgu sy pun belilah. Inilah pertama kali sy guna tapesteri,tak tahu lah  betul ke tidak. 




~!~ CuCi MaTa

Imej
Assalamualaikum.... Semuga Kita Semua Sihat Dan Sentiasa Mendapat Berkat Dalam Apa Jua Yg D lakukan Insyaallah " " " " (^_^)


Terima kasih dan minta maaf  pada pemilik baju ini kerana sabar menungguuuu

^_^ SeLaMaT RaYa Haji

Imej
Assalamualaikum........ rasanya masih belum terlewat untuk ucapan Selamat Hari Raya  buat semua umat islam di seluruh dunia. Lagi yg sempat disiapkan.... Layan aje ^_^





~!~ CuBaaN Ku

Imej
Assalamualaikum...... mencuba dan terus mencuba  walaupun sekarang ni demam manik 3D mula melanda namun saya masih merangkak-rangkak  dok jht crumble. Betapa ketinggalannya saya ni Crumble ke?  Ya lah orang kata cumble kita pun nak kata cumble jugak biarlah hujung2  bunyi "ble" saja pun tak apa... Pastinya tak sehebat dan sekreatif Pepari Design Perintis Crumble  atau Sifu Sheik Serisulamanmanik mahupun Sifu Aziz Azanku. Layannn jea......
(^_^)








~!~ TeNgOk Jea

Imej
Askm.... lagi yg sempat disiapkan....biasa2 aje. Mai lah cuci mata
{^_^}





~!~Crumble LaGii..

Imej
Lama menunggu brg yg diorder tak kunjung tiba, saya bergegas ke Pej Pos KB. Akhirnya dpt juga brg yg dcari  terima kasih En Manaf. Apa ke benda tuuu... teng,teng,teng ^
^
Pearl ini diorder dr Shamsiah Sofea
rakan yg dikenali melalui fesbuk.
Terima kasih adik Shamsiah Sofea.
Maka bermulalah seni crumble yg cuba
di inspirasikan dr hasil kreativi Sifu Sheik Serisulamanmanik
yg pastinya berbisa dgn sentuhan mautnya.
Namun hasilnya tidak lah seindah yg d gambarkan....
^_^

mimpi jea

Layann




~!~ SeKaDaR Yg MamPu........

Imej
Assalamualaikum....apa khabar semua. Semuga sihat Alhamdulillah dan sentiasa d berkati dlm apa jua yg d lakukan insyaallah. Kini ramai yang mempamerkan kreativiti manik 3D. Teringin rasanya ingin mencuba.... tapi apakan daya bukan tangan tak sampai ilmu tak cukup. Masih menunggu....Sifu Sheik kita bertandang kemari. Dengar khabarnya bulan Jan 2011...harap2 saya tak terlepas peluang ini. Sifu jangan lupa roger2 lah hamba di sini. Jom layan dulu hasil bukan 3D ni..alah biasa2 aje.




~!~ D KeSemPaTan iNi...

Imej
Assalamualaikum, Lama tak Berkunjung ke mari alasan biasa......... Tak Sempat, Banyak Kerja, Masa tak Mengizinkan. Raya Puasa dah habis Raya Haji dah menanti..... Alahai Baju oh Baju... Ya Allah berikanlah aku Kesihatan yang Baik...hanya mampu BerDoa.


Baju Kak Sah

~!~Syawal Beransur PulanG

Imej
Askm...bulan raya sudah sampai ke penghujung  namun baju masih lg berlambak2...... pada yg empunya baju
hanya kemaafan saja yg mampu d lafazkan. Insyaallah akan d bereskan
secepat mungkin.



~!~ RaYa LaGiii

Imej
AsKm......KeHanGatan RaYa MaSiH TeRaSa  WpUn HaRi iNi SuDaH 18 SyAwAL. Sana-sini rumah terbuka meraikan raya. Apa2 pun meh cuci mata sambil jamu selera. Layannnn........


~!~BeRSua KemBaLi

Imej
Askm....Hari ini Raya ke-4 sy sudah mula bekerja. Suasana raya masih terasa wpun ramai yg tlh pulang ke destinasi masing2. Maklumlah puasa sebulan raya pun sebulan juga lah.  Apa2 pun layan jea......

  Baju Noni Ambank Kota Bharu
Baju Che Su Milah Selising
Baju Kak Fatihah Teluk Baru
Baju Mak Ngah