25 Mei 2017

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA

Assalamualaikum
Apa khabar sahabat semua...
Semuga sentiasa dalam rahmahNya..
Selamat Berpuasa Buat Anda Semua
Syukur Kerana Dapat Bertemu Lagi Ramadhan Tahun Ini..
Kepada yang menghantar baju tu ..
Insyaallah akan siap secepat mungkin..
Pastinya Anda berbling2 pada hari raya tahun ini...
Hasil carian imej untuk selamat berpuasa 2017

17 Februari 2017

Aku Tanya Apa Khabar

Assalamualaikum
Lamanya tak updet blog....
Kemana perginya sahabat manik2 kita
Dah jarang keudara...
Ramai yang beralih ke instagram ....
Kepada yang berminat nak jait manik tu bolehlah hantar busana anda..
Tempahan dibuka sehingga bulan puasa...
Harga mengikut bajet anda..
Apa tunggu lagi ...
Jom bling2kan busana anda untuk Hari Raya



Hasil carian imej untuk baju bollywood perempuan  

18 November 2016

Puan Rose Dari Teluk Baru

Assalamualaikum
Apa khabar sahabat semua..
Design simple bebunga & dedaun 3D
Sedikit taburan sworaski untuk menaikkan lagi seri baju ini...
Untuk dinner katernya...

 

09 September 2016

Untuk raya Katernya

Assalamualaikum...
Tempahan kasterme dari Batu Rakit Terengganu..
Katernya jahit simple2 aje...




07 September 2016

Selamat Menyambut Aidil Adha

Assalamualaikum
Lamanya tak updet blog ini.
Baju2 yang dijahit masa raya puasa lupa nak ambik gambar.
Jadi tak dapatlah nak masukkan gambar jait manik saya.
Tambah pulak sekarang ni pendrive dah kena block jadi bertambah2 susahnya nak updet.
Kalau ada pun terpaksa updet dalam instagram saja.
Salam Aidil Adha untuk semua...

Hasil carian imej untuk salam aidil adha
Mr Google- gambar

19 April 2016

Kak Lin Melaka

Assalamualaikum
Selamat Pengantin Baru buat anak kak Lin
Semuga berkekalan hingga ke jannah..ameen.
Kongsi sedikit busana Kak Lin dan anakandanya.
Untuk wedding katernya...layannn
Simple jeaa...



24 Mac 2016

Baju Lama

Assalamualaikum
Apa kabar sahabat semua
Baju ni dah lama jait
Baju amoi nak pakai raya cina katernya
Jait pun simple2 aje...
layan